- Держстандарт 2011
- Критерії оцінювання
- Програма з української мови 5-9 класи (укр.мова навчання)
- Програма з української літератури 5-9 класи
- Методичні рекомендації МОН 2014-2015
- Наказ № 918 від 08.08.14 року «Про проведення
Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у
2014/2015
- Наказ МОН Про проведення уроків мужності. Наказ Міністерства № 936 від 14.08.2014
"Про затвердження Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових
заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2014/2015 навчальний рік за основними
напрямами позашкільної освіти"
- Методичні рекомендації щодо викладання
української мови та літератури у 2014-2015 н.р. (документ Харахоріна Т.)
- Види та кількість фронтальних робіт.
Українська мова та література 5-11 класи.
- Вимоги до виконання письмових робіт
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2014 - 2015 н.р.
Зміни до навчальної програми з української
літератури
(6-9 класи)
6 клас
-
усунуто дублювання вивчення кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна» (у 6 класі
вивчаються фрагменти твору);
-
твір С. Руданського «Козак і король» – вилучено з
програми (замінено на гуморески «Добре торгувались» і «Гуменний»);
-
оповідання С. Васильченка «Басурмен» – вилучено з
програми (замінено на твір «У темряві»);
-
зменшено на початку навчального року вивчення поезій
напам’ять (замість 5 пісень вивчатиметься 2 на вибір);
7 клас
-
твір Б. Лепкого «Цвіт щастя» – винесено на позакласне
читання;
-
вірш А. Малишка «Приходять предки…» – вилучено з програми (замінено на поезію «В завійну ніч з незвіданих
доріг…»);
8 клас
-
твір І. Франка «Іван Вишенський» – текстуальне вивчення замінено на оглядове
(1 година);
- поезії В.
Самійленко «Ельдорадо» і «Патріоти» вилучено з програми, замінено на твори «На печі», «Не вмре
поезія…»;
-
вивчення творчості Є. Дударя (за програмою: «Слон і
мухи», «Лісова казка», «Червона Шапочка») вилучено з програми – натомість
вивчаються оповідання О. Чорногуза «Як вибирати ім’я», «Як поводитись у кіно»
зі збірки оповідань «Веселі поради»;
9 клас
-
притча І. Липи «Мати»
– вилучено з програми;
-
усунуто дублювання вивчення вірша
Т. Шевченка «Садок вишневий коло хати…» (у 5 класі твір
вивчається, у програмі для 9 класу – знято);
-
зменшено на початку навчального року вивчення поезій
напам’ять (замість 4 пісень вивчатиметься 2 на вибір).
Фронтальні види контрольних робіт у 5 класі:
Форми
контролю
|
|||
5
|
|||
І
|
ІІ
|
||
Перевірка мовної теми*
|
4
|
4
|
|
Письмо:
переказ
|
1
|
1
|
|
твір
|
–
|
1
|
|
Правопис:
диктант**
|
1
|
1
|
|
Аудіювання*
|
–
|
1
|
|
Читання мовчки*
|
1
|
–
|
Фронтальні види контрольних робіт у 6 – 11 кл.:
Форми контролю
|
|||||||||||||
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
||||||||
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
||
Перевірка мовної
теми*
|
3
|
3
|
3
|
3
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
Письмо:
переказ
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
твір
|
–
|
1
|
–
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
-
|
1
|
-
|
|
Правопис:
диктант**
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
Аудіювання*
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
|
Читання мовчки*
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
Фронтальні види
контрольних робіт у профільних класах
Форми контролю
|
|||||
10 клас
|
11 клас
|
||||
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
||
Перевірка мовної
теми*
|
3
|
3
|
3
|
3
|
|
Письмо:
переказ
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
твір
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
Правопис:
диктант**
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
Аудіювання*
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
Читання мовчки*
|
1
|
–
|
1
|
–
|
Фронтально оцінюються: аудіювання, читання мовчки, диктант, письмовий переказ і
письмовий твір, мовні знання й вміння (під датою).
Індивідуально оцінюються: говоріння (діалог,
усний переказ, усний твір) і читання вголос.
5 – 11
класи
І с. – усний твір,
діалог
ІІ с. – усний
переказ, читання вголос
Результати
оцінювання виставити в колонку без дати й врахувати в найближчу тематичну.
Профільні класи
Кожний учень (учениця) повинні одержати мінімум дві оцінки за
виконання завдань на побудову діалогу, усного переказу й усного твору. Для
цих видів робіт не відводять окремий урок, а оцінки виводять двічі на рік
і виставляються в колонки без дати.
І с. – діалог,
усний переказ, усний твір
ІІ с. – діалог,
усний переказ, усний твір
Тематичну
оцінку виставляють на підставі поточних оцінок з урахуванням
контрольної (тестової) роботи з мовної теми. Оцінку за семестр виставляють на
основі тематичних оцінок.
Ведення зошитів оцінюється від 1 до 12 балів щомісяця
протягом семестру й вважається поточною оцінкою. Під час перевірки зошитів
ураховується наявність різних видів робіт, грамотність, охайність, уміння
правильно оформити роботи.
Українська література
Кількість видів контролю
5–9 класи
Класи
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
|||||
Семестри
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
Контрольні роботи
у формі:
· контрольного класного твору;
·
виконання інших
завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
|
2
_
2
|
3
1
2
|
3
1
2
|
3
1
2
|
3
1
2
|
3
1
2
|
3
1
2
|
3
1
2
|
4
2
2
|
4
2
2
|
Уроки розвитку мовлення*
(РМ)
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
Уроки
позакласного читання(ПЧ)
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
Перевірка зошитів
|
4
|
5
|
4
|
5
|
4
|
5
|
4
|
5
|
4
|
5
|
У 8–9 класах з поглибленим вивченням української літератури
пропорційно збільшується кількість контрольних робіт та уроків розвитку
мовлення (на розсуд учителя визначається кількість і види контрольних робіт).
10–11класи
Класи
|
10
|
11
|
10
|
11
|
|||||
Семестри
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
|
РІВЕНЬ СТАНДАРТУ,АКАДЕМІЧНИЙ
|
ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ
|
||||||||
Контрольні роботи
у формі:
· контрольного класного твору;
·
виконання інших завдань (тестів, відповідей на
запитання тощо)
|
3
1
2
|
3
1
2
|
3
1
2
|
3
1
2
|
4
1
3
|
4
1
3
|
4
1
3
|
4
1
3
|
|
Уроки розвитку
мовлення*
(РМ)
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
2
у+п
|
|
Уроки
позакласного читання
(ПЧ)
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
Перевірказошитів
|
4
|
5
|
4
|
5
|
4
|
5
|
4
|
5
|
Поданий у таблиці розподіл годин є мінімальним і
обов’язковим для проведення в кожному семестрі. Учитель на власний розсуд
може збільшити кількість видів контрою відповідно до рівня підготовки учнів,
особливостей класу тощо.
У кожному семестрі обов’язковим є
проведення двох уроків розвитку мовлення: одного уроку усного розвитку
мовлення, а другого – писемного. Умовне позначення у таблиці – (у + п).
Звертаємо увагу на те, що домашній контрольний твір не є обов’язковою формою контролю з
української літератури.
Уроки літератури рідного краю планувати двічі на семестр.
Оцінку за ведення зошита з української літератури
виставляють у кожному класі окремою колонкою в журналі раз на місяць і
враховують як поточну до найближчої тематичної.
Немає коментарів:
Дописати коментар